Uitdaging 2.0 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu Uitdaging 2.0 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu

Uitdaging 2.0

Blijf op de hoogte en volg Melanie

21 Juli 2015 | Nederland, Nederland

Yeeesssss! We mogen weer! Uitdaging 2 voor dit jaar :-) Maar dat betekend ook weer reisverslagen schrijven voor jullie. Iets waar ik ook weer heel veel zin in heb!

De koffers staan klaar ondertussen en gaan niet meer open. Een voor mijzelf en één helemaal met spullen voor Home Sweet Home. Me rugtas is ook weer mooi gevuld en als nieuwe aanwinst gaat er dit keer ook een camerastatief mee. Heel blij mee! Hopelijk weer mooie foto's schieten!

Ondanks dat ik het nog steeds niet helemaal besef dat het morgen al zover is, heb ik er wel super veel zin in. Ik zie er naar uit wat er allemaal op mijn pad gaat komen, hoe ik mijzelf hierdoor weer beter ga leren kennen en wat voor mooie, onvergetelijke en uitdagende dingen ik allemaal mee ga maken.
Een lied van Gerald Troost zegt het mooi:

'' ik zie geen grenzen, ik zie mensen. Boven kleurig en uniek. Dwars door muren van culturen ook al spreek je een andere taal. Vertel me jouw verhaal. ''
https://www.youtube.com/watch?v=UJWdZ1pFaPU

Ik hoop dat ik er voor de mensen daar mag zijn. Ook al is het er misschien maar één. Ik weet dat ik niets kan veranderen daar, maar dat ik er wel voor hen kan zijn gewoon door mijzelf te zijn en Gods liefde door te geven. Ik stel mij beschikbaar op voor Hem en Hij zal de rest doen, daar ben ik van overtuigd. En hopelijk willen hun dan hun vertaal inderdaad vertellen. Ik zie er naar uit en heb er alle vertrouwen in!

Morgenochtend om half 11 vlieg ik waarna ik 's avonds rond 10 uur land. Dat is lokale tijd, hier is het dan 9 uur. De eerste nacht breng ik door in een hotel waarna ik donderdagochtend mijn reis richting Home Sweet Home verder vervolg. Donderdagmiddag ergens hoop ik daar te arriveren.

Komend weekend hoop ik verslag uit te kunnen brengen over de eerste dagen en jullie meer te vertellen over Home Sweet Home.
Wil je elke keer een mail ontvangen als er een reisverslag is geplaatst? Meld je dan links onderin aan voor de mailingslijst. Er zal namelijk niet elke keer een link op facebook komen.

Ik ga proberen bij elk verslag foto's te plaatsen. Hoeveel foto's denken jullie dat ik deze komende vier weken ga schieten? Laat het me hieronder weten :-) Ik ben benieuwd.

Jullie gaan van mij horen! Voor nu een fijne avond en voor de gene die ook op vakantie gaan, een fijne vakantie!

  • 21 Juli 2015 - 21:39

    Verboompjes:

    Hee meisie!!Heeeeel veel zegen in het werk wat je gaat doen daar!!Je kan t Mel!Dat je maar n enorm zegen zult zijn voor de mensen daar!xxx van ons 5en

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 15929

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 03 Mei 2016

Derde avontuur :-)

22 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

4 weken Oeganda

06 Februari 2015 - 01 Mei 2015

3 maanden Spanje

Landen bezocht: