Nog even geduld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu Nog even geduld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu

Nog even geduld

Blijf op de hoogte en volg Melanie

12 Februari 2016 | Nederland, Nederland

Beste allemaal,

Het is nog even geduld hebben. Ik (Martijn) plaats ff een kort berichtje om jullie op de hoogte te stellen. Het internet zit de afgelopen week niet bepaald mee. Er zijn wat problemen met de wifi, waardoor het niet mogelijk is een verslag te plaatsen. Dit gaat mel zsm doen, wanneer dat dus mogelijk is.

Wees sterk beste vrienden, familie, kennissen en alle andere lezers. Houd vol en wees vooral niet getreurd. Het wordt allemaal goedgemaakt in het volgende reisverslag. Whatsapp berichten sturen is nog mogelijk, al is geduld daarbij erg belangrijk. Dus mochten jullie niet kunnen wachten, dan hebben jullie ook mijn toestemming (in hoeverre ik daar iets over te zeggen heb) om een persoonlijk berichtje te sturen.

Groetjes,
Martijn