foto's van stage - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu foto's van stage - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van Melanie Zanen - WaarBenJij.nu

foto's van stage

Blijf op de hoogte en volg Melanie

14 April 2015 | Spanje, Benidorm

Allereerst mijn excuses! Het kan namelijk zijn dat jullie zojuist een mail kregen dat er een volgend reisverslag geplaatst was. Een reisverslag met filmpjes erbij. Helaas kunnen deze filmpjes niet geüpload worden... Heel jammer, maar speciaal voor jullie dan wel foto's van mijn stageplaats. Hebben jullie toch nog een beetje een idee hoe het eruit ziet, de buitenkant dan :-)

Het was het de laatste avonddienst vorige week en vandaag erg rustig op stage. De laatste avonddienst stonden we zelfs met vijf mensen in plaats van drie dus waren we om half 8 al klaar. Dat hield in dat we tot 10 uur niks te doen hadden.
Er geen gekke dingen meer gebeurd. Natuurlijk alleen maar een goed teken. Alhoewel elke dag in de zorg anders kan zijn dus wie weet wat de komende 4 dagen mij nog gaat brengen.

Daarnaast ben ik ook 4 dagen vrij geweest dus weer tijd gehad voor leuke dingen :-)

Vrijdag had ik een lunch afspraak staan...... Nee sorry, voor alle mensen die vragen of ik al m'n guapo ben tegen gekomen, ook deze lunch was niet met een jonge guapo. Het was wel met een stel van de kerk hier. Zij wonen 7 maanden van het jaar hier en de andere 5 maanden in Nederland. Sterker nog in Nieuw-Lekkerland. Daarom moest er natuurlijk wel even afgesproken worden. We hebben een gezellige lunch gehad in hun appartement.
Zaterdag ging ben ik samen met een huisgenootje op de fiets gestapt om naar de Valor fabriek te gaan. Valor is een chocolademerk wat hier in Spanje wordt gemaakt. Dit is in Villajoyosa en zou dus ongeveer 3 kwartier tot een uur fietsen zijn. Helaas hebben we de weg niet kunnen vinden en was het al te laat om de tram te pakken en dan ook nog is op tijd te komen. Uiteindelijk zijn we gestrand in het winkelcentrum La Marina. Hier hebben we onszelf maar getrakteerd op een stukje chocoladetaart, hadden we toch nog chocolade. 'S avonds hebben we hier thuis op het balkon gebarbecued. Erg gezellig! Muziek opgezet, sangria er bij en lekker barbecueën. Heerlijk.
Zondag ben ik eens naar een andere kerk gegaan. Dit keer een Spaanse, moet je tenslotte ook mee gemaakt hebben als je in Spanje bent toch? Het werd allemaal wel in het Engels vertaalt, maar was vooral een stuk jongere gemeente dan waar ik ga. De gemiddelde leeftijd ligt een stuk lager. Leuk om ook eens mee te hebben gemaakt. Voor de rest heb ik zondag een huiswerk dag gehouden wat betekend dat ik mijn schoolopdracht nu zo goed als af heb :-) Heerlijk nog meer rust, hoef hem namelijk alleen nog maar een beetje aan te passen.

Morgen staat er een keertje uiteten op het programma. Dit keer samen met twee docenten van school die hier zijn en met twee andere studenten. Eerst moet er natuurlijk nog gewerkt worden. Naast het werken staat er voor deze week nog wel meer op de planning, maar wat dat gaat zijn kunnen jullie volgende week weer lezen :-)

Volgende week meer nieuws vanuit Spanje. Hasta la próxima semana!

  • 16 April 2015 - 11:40

    Denise:

    Hi Mel,
    Na vaak het voornemen te hebben gehad om op je site te kijken nu er echt even voor gaan zitten met een bakje thee en een chocolaatje erbij. Leuke verhalen en avonturen! Het klinkt als erg leuk gezellig en leerzaam. Ik ken ook een stel wat bij jou overwinterd en die komen ook uit NW Lekkerland, wellicht zijn het dezelfde mensen wel en is het een hele kleine wereld :)

    Heel veel plezier nog en ik lees je snel weer.

    X Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Actief sinds 08 Feb. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 15816

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 03 Mei 2016

Derde avontuur :-)

22 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

4 weken Oeganda

06 Februari 2015 - 01 Mei 2015

3 maanden Spanje

Landen bezocht: